نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که بر سر مناظره با رقیب انتخاباتی دموکرات خود در شبکه «ای بی سی نیوز» به توافق رسیده است.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد که بر سر مناظره با «کامالا هریس» رقیب انتخاباتی دموکرات خود در شبکه «ای بی سی نیوز» در تاریخ ۱۰ سپتامبر به توافق رسیده است.

 ترامپ در سخنانی عنوان کرد: «من با دموکرات‌های چپ رادیکال برای برگزاری مناظره با کامالا هریس به توافق رسیدم. این مناظره در روز سه‌شنبه، ۱۰ سپتامبر، به طور زنده در «فیک نیوز ای بی سی» - که یکی از کثیفت‌ترین و بی‌انصاف‌ترین رسانه‌های خبری است - پخش خواهد شد.»

ترامپ عنوان کرد که قوانین این مناظره همانند مناظره وی با رئیس‌جمهور جو بایدن در شبکه سی ان ان خواهد بود. در طی مناظره سی ان ان، زمانی که نوبت صحبت کردن نامزد انتخاباتی نبود، میکروفون وی خاموش می‌شد و نمی‌توانست صحبت کند.

وی در همچنین اظهار کرد: «هریس به مناظره در تاریخ ۴ سپتامبر در فاکس نیوز تن نخواهد داد اما در صورتی که نظرش را تغییر دهد، در این روز آزاد خواهم بود. چپ‌های رادیکال هنوز با سومین مناظره احتمالی که در «فیک نیوز ان بی سی» برگزار شود، موافقت نکرده‌اند.»

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار