فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: فردی که روز گذشته ۲ نفر را در شهر پرند به قتل رسانده بود در یک عملیات مشترک در شهر بیجار شهرستان رودبار دستگیر شد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب با اشاره به دریافت خبری در خصوص درگیری شخصی و قتل ۲ نفر در شهر پرند، اظهار کرد: با توجه به متواری شدن قاتل از محل ارتکاب جرم، با هوشیاری ماموران انتظامی پاسگاه بلوکات و پلیس آگاهی استان، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه از اقدامات فنی و تحقیقات گسترده صورت گرفته و شناسایی محل اختفاء متهم در یکی از روستاهای شهر بیجار این شهرستان خبر داد و گفت: پس از اخذ دستور قضائی، پلیس به آدرس محل موردنظر اعزام و در یک عملیات مشترک متهم را ظرف کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری از وی کشف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه این فرد به ارتکاب قتل ۲ مرد ۴۰ و ۵۰ ساله اعتراف کرد و علت و انگیزه خود را از این اقدام اختلافات شخصی و مالی اعلام کرد، افزود: قاتل ۵۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: احترام به قانون معرف منزلت اجتماعی و جایگاه رفیع شهروندان است.

برچسب ها: دستگیری ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.