مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: دانش آموزان برای دریافت کتاب‌های درسی خود می‌توانند از ۲۴ شهریور تا اول مهر به مدارسی که در آن ثبت نام کرده اند مراجعه کنند.

محمدحسین رمضانی گفت: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، کتاب‌های درسی از تاریخ ۱۰ تا ۱۵ شهریور در مدارس کشور و گیلان توزیع می‌شود و دانش آموزان از ۲۴ شهریور تا اول مهر به مدارسی که در آن ثبت نام کرده اند مراجعه و کتاب‌های درسی خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت سفارش کتاب درسی دانش آموزان پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم از ۱۰ تیر تا ۱۰ شهریور تعیین شده است، افزود: فرصت ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان میان پایه تا ۳۱ خرداد بود، اما برای افرادی که هنوز موفق به ثبت سفارش کتاب‌های درسی نشده اند، دوباره فرصتی را تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد. 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه ثبت سفارش کتاب‌های درسی پس از ثبت نام قطعی در مدرسه امکان پذیر است، گفت: زمانی که اطلاعات دانش آموز در سامانه سیدا در مدرسه ثبت شود، نام نویسی وی کامل شده و می‌تواند کتاب‌های درسی خود را سفارش داده و یا اطلاعات خود را در سامانه ویژه فروش کتاب‌های درسی اصلاح کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.