سرپرست اداره کل امور مالیاتی گیلان از تامین بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار اجرای طرح‌های زیرساختی استان خبر داد.

حسن صیاد زمردی گفت: با اجرای طرح نشان‌دار کردن مالیات‌ها و استقبال گیانیان از پرداخت به موقع مالیات، ۲۴۰ میلیارد تومان، ۳۰ تا ۱۰۰ درصد هزینه اجرای طرح‌های بخش بهداشت و درمان، ورزشی، محیط زیست، امداد و نجات، آبرسانی، حمل و نقل، آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر و توسعه خدمات روستایی و عشایری گیلان به میزان ۲۴۰ میلیارد تومان تامین شد.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی گیلان گفت: مشارکت هزار و ۱۵۵ مودی مالیاتی در چند طرح آموزش و پرورش مانند مدرسه سازی باعث تامین اعتبار ۱۰۰ درصدی در این بخش شد. 

وی افزود: همچنین ۶۹۰ مؤدی برای تامین اعتبار بخش توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری گیلان مشارکت کردند و اعتبار این بخش هم ۱۰۰ درصد تامین شد.

صیاد زمردی افزود: ۵۶۳ شهروند گیلانی هم با ابراز تمایل از صرف مالیات پرداخت شده برای ساخت بیمارستان، مراکز بهداشتی، پایگاه سلامت و اورژانس در قالب ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم در مرداد ماه سال امسال، توانستند بیش از ۸ میلیارد تومان از هزینه این بخش را تامین کردند. 

سرپرست اداره کل امور مالیاتی گیلان همچنین از تامین اعتبار کامل طرح‌های امداد و نجات و حفاظت از محیط زیست در استان به مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با پرداخت مالیات از سوی ۵۳۸ شهروند گیلانی خبر داد.

حسن صیاد زمردی افزود: ۹۶۱ مودی هم در تامین اعتبار ۹۶ درصدی طرح‌های فرهنگ و هنر و گردشگری گیلان به میزان ۱۴ میلیارد و ۸۲۷ میلیون تومان مشارکت کردند.

وی گفت: در طرح نشان‌دار کردن مالیات‌ها، مودیان هنگام تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود به صورت الکترونیکی، می‌توانند محل هزینه کرد مالیات خود را در طرح‌های ملی و استانی مشخص کرده و با پرداخت مالیات در تکمیل طرح‌های نیمه تمام و زیرساختی گیلان مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.