نماینده ولی فقيه گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه رشت از دولت جدید و کابینه اش خواست مشکلات و مطالبات مردم را با اولویت استانی پیگیری و حل کند.

آیت الله فلاحتی امروز در خطبه های نماز جمعه رشت که در مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد با گرامیداشت آغاز هفته دولت و هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت : از دولت جدید و کابینه اش انتظار داریم تلاش‌ها و برنامه های دولت رییس جمهور شهید رییسی را ادامه و پیگیری کند، توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب که مطالبات مردم است، کنترل قیمت ها، تحقق شعار سال مهار تورم، رشد تولید با مشارکت مردم ، حل مشکلات و مطالبه مردم با توجه به اولویت استانی و نشست با نمایندگان مردم و همچنین توجه به وضعیت فرهنگی کشور را در اولیت کار خود قرار دهد.

وی ، مسئله محیط زیست و پسماند ، آلودگی دو رودخانه زرجوب و گوهر رود ، تالاب، مشکلات کشاورزان از جمله شالیکاران ، چایکاران و زیتون کاران، تغییر کاربری زمین های زراعی و‌ویلاسازی و تکمیل نشدن بیمارستان جنرال و نبود بیمارستانی هم‌ طراز نیاز مردم استان را از مهمترین مشکلات استان گیلان عنوان کرد .

خطیب جمعه رشت در ادامه سخنانش به چهارم شهریور مصادف با ۲۰ صفر اربعین حسینی اشاره کرد و گفت : حضور زائران و موکب داران در پیاده روی اربعین و مسیر کربلا ثواب و برکات بسیاری دارد و نشانه عشق به اهل بیت و امام حسین(ع) است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به سوم شهریور سالروز اشغال ایران توسط متفقین گفت: مردم نجیب ایران در طول تاریخ از جمله دوران سلطنت رضا شاه و پسرش ، رنج ها و آسیب های زیادی متحمل شدند و اکنون پسمانده های سلطنت طلبان در قالب رسانه‌هاي معاند همواره با دروغگویی ، در تلاشند رشد ، موفقیت و پیشرفت جمهوری اسلامی را کمرنگ کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به حملات اخیر جبهه مقاومت به اسرائیل جعلی اشاره کرد و افزود: حضور پهبادهای انتحاری و انفجاری در آسمان پایگاه های نظامی و انتظامی این رژیم آدم کش و جعلی ۷۵ سال دروغ آن ها را آشکار کرد و همه دنیا فهمیدند که گنبد آهنین و سایر ادعاهایشان در زمینه قدرت پوشالی بوده و این رژیم با خانه ای عنکبوتی در حال نابودی است.

آیت الله فلاحتی خطاب به همه ی قدرت های پوشالی دنیا به ویژه آمریکا گفت: این دوره با همه ی دوران نظامی گری فرق دارد و هر گونه ظلم در کشورهای اسلامی و آسیب به ملت های محروم و مستضغف با قدرت جبهه مقاومت و به ویژه ایران و جمهوری اسلامی روبرو خواهد شد .

نماینده ولی فقيه گیلان و امام جمعه رشت همچنین در بخشی از سخنانش به عیادت از بیمار با رعایت آدابش نیز سفارش کرد.

برچسب ها: هفته دولت ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.