رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بسیاری از بیمارانی که در این استان گردشگرپذیر خدمات درمانی و دارویی دریافت می‌کنند، غیربومی هستند.

دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان امروز در نشست مشترک با انجمن داروسازان استان با تبریک روز داروساز گفت: تأمین منابع، افزایش معوقات در داروخانه‌ها و بدعهدی برخی از شرکت‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها از چالش‌های حوزه دارویی است.

او بابت بدعهدی سازمان‌های بیمه‌گر در قبال معوقات داروخانه‌ها عذرخواهی کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در کنار انجمن داروسازی است و مطالبات این قشر را با تلاش بیشتری با همکاری دیگر گروه‌های موثر پیگیری می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه گیلان استانی گردشگرپذیر است و باید نگاه به آن متفاوت باشد، تصریح کرد: بسیاری از بیمارانی که در این استان خدمات درمانی و دارویی دریافت می‌کنند، غیربومی هستند و از یارانه دولت بهره‌مند می‌شوند و لازم است سازمان‌های بیمه‌گر با پرداخت به موقع حق بیمه، نظام سلامت را به اهداف غایی کمک کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پس از شنیدن دیدگاه‌ها و نظرات انجمن داروسازان گیلان، در پایان نشست با اهدای گل از داروسازان تقدیر و تجلیل کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.