نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا اعلام کرد که در صورتی که رئیس دولت فدرال شود، از ایلان ماسک در دولت خود استفاده خواهد کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا روز دوشنبه گفت که اگر ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان برای کار در دولت وقت داشته باشد، او را وارد دولت خود خواهد کرد.

براساس گزارش القدس العربی، او افزود: نقشی که رئیس تسلا و اسپیس ایکس می‌توانند ایفا کنند، یک مشاور دولت خوب برای کاهش هزینه‌ها است.

بلومبرگ نیز به نقل از ترامپ نوشت: ماسک را به عنوان یک نابغه تحسین می‌کنم. من قطعا او را در دولت خواهم گنجاند، اما نمی‌دانم چگونه او با همه کار‌هایی که انجام می‌دهد، می‌تواند این کار را نیز انجام دهد. 

ترامپ افزود: اما او می‌تواند برای این کشور یک پست مشاوره داشته باشد و مثلا در زمینه هوش مصنوعی ایده‌های بسیار خوبی به شما بدهد.

پیش از این روزنامه وال استریت ژورنال گزارش کرده است ماسک که پس از ترور ناموفق ترامپ در روز شنبه، رسما از او حمایت کرده است، اکنون قصد دارد ماهانه ۴۵ میلیون دلار به کمپین حمایت از ترامپ اعطا کند تا او به کاخ سفید برگردد.

 این میلیاردر و کارآفرین آمریکایی در ماه مارس، اعلام کرده بود امسال نه به نامزد دموکرات‌ها و نه به ترامپ کمک مالی نمی‌کند. او همچنین اعلام کرده بود که از حمایت از بایدن کم می‌کند اما برنامه‌ای برای حمایت از ترامپ ندارد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
دیوانه چودیوانه ببیند خوشش آید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
ایلان ماسک وارد دولت آمریکا میشه!!!!
صاحب روسی تلکرام در فرانسه بازداشت و احتمالا ۱۵ سال زندانی!!!
تعادل !!! رو تو دنیا می بینید؟!!
خدا همه تونو لعنت کنه که جز شرارت و فساد ازتون دیده نمیشه!!!
آخرین اخبار