مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: سه جایگاه سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران طی روز‌های گذشته، افتتاح شده و مسائل عمرانی ۳ جایگاه نیز به پایان رسیده است.

سعید بیگی مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران پیرامون ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران اظهار کرد: بین تعداد پمپ بنزین‌های فعال در شهر تهران و میزان تقاضای بنزین، تناسب وجود ندارد و شهروندان تهرانی همیشه در دسترسی به پمپ‌های بنزین مشکل دارند. شهرداری تهران به شهروندان و همچنین شرکت نفت این قول را می‌دهد که تا رفع کامل این نیاز کمک کند.

وی افزود: برای احداث ۲۵ پمپ بنزین کوچک مقیاس قرارداد بسته بودیم که با ساخت ۱۲ جایگاه، موافقت‌های اصولی صادر شده است که از این تعداد ۶ جایگاه عملیات عمرانی اش به پایان رسیده که سه جایگاه آن در شهر تهران طی چند روز گذشته در مناطق۶،۱۵ و همچنین ۱۶ مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از جایگاه‌های سوخت در منطقه ۳ در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد و حدود ۴۰ درصد نیز پیشرفت داشته است، گفت: قیمت بنزین عرضه شده در این جایگاه‌ها با سایر جایگاه‌های شهر تهران تفاوتی ندارد.

شایان ذکر است، از جمله مزایای ساخت پمپ‌های بنزین کوچک مقیاس صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار