وضعیت تملک معارضین تأسیساتی و ملکی طرح تسهیل ورودی و خروجی به محلات مسعودیه، والفجر و افسریه، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در جلسه بررسی معارضین طرح تسهیل دسترسی محلات مسعودیه، والفجر و افسریه که با حضور محمدصادق خیرخواه، مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران برگزار شد گفت: تسهیل در رفت و آمد شهروندان، روان‌سازی ترافیک و کاهش حوادث و تصادفات از برنامه‌های اولویت‌دار مدیریت شهری این منطقه است.

وی با اشاره به تمهیدات و اقدامات انجام شده در راستای رفع گره ترافیکی بزرگراه بسیج و خروجی محله افسریه از بن بست ترافیکی گفت: به همین منظور طرح تکمیل ایجاد دسترسی و خروجی برای محله‌های مسعودیه، افسریه و والفجر در دستور کار قرار دارد.
شیری افزود: احداث ۲ زیرگذر در تقاطع خاتم الانبیاء (ص) و خیابان شهید قدیانی، احداث زیرگذر در بزرگراه بسیج و نیز احداث پل روگذر خیابان خاوران از جمله این طرح هاست.

شهردار منطقه به معارضین تأسیساتی و ملکی این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: فرایند توافق با معارضین تأسیساتی توسط سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در حال پیگیری است و روندتوافق با تنها معارض ملکی این پروژه نیز توسط اداره املاک منطقه در حال انجام است.

شیری در پایان بیان داشت: با اجرای این پروژه‌ها ضمن کاهش ترافیک محله مسعودیه و افسریه و نیز کاهش زمان سفر شهروندان در رفع آسیب‌های عبور و مرور ناحیه پنج و شش تأثیرگذار خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار