فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت از دستگیری دو سارق خانم که یک چمدان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را از یکی از شهروندان سرقت کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ عباس کرمی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت چمدان حاوی دلار و طلا به ارزش تقریبی ده میلیارد ریال در مترو تهران، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس مترو قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی هویت این سارقان شدند و هویت آن‌ها را در اختیار واحد‌های مستقر در تمامی ایستگاه‌های مترو قرار دادند.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: پس از مدت کوتاهی ماموران در ایستگاه مترو فرودگاه مهرآباد این سارقان را رویت و دستگیر کردند و هویت آنها توسط شاکی شناسایی شد و شاکی اظهار داشت که داخل چمدان وی مقداری طلا و دلار به ارزش ۱۰ میلیارد ریال بوده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اموال مسروقه از متهمان کشف شد و به شاکی تحویل داده شد و کشف جرایم احتمالی و شناسایی شکات دیگر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت به شهروندان توصیه نمود: در هنگام حمل لوازم ارزشمند حتما نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و در صورت وقوع هرگونه سرقت حتما به پلیس مترو اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار