یوونتوس در تقابل با ورونا نیز نمایشی امیدوارکننده و قاطع ارائه کرد و ۳ امتیاز را به خانه برد.

تیم یوونتوس در دومین دیدارش در فصل جدید سری آ ایتالیا در ورزشگاه مارک آنتونیو بنتگودی شهر ورونا مهمان تیم هلاس ورونا بود که با سه گل به پیروزی رسید.

هر دو تیم بازی اولشان را با سه گل برده بودند. یووه با سه گل از سد کومو تیم تازه وارد به سری آ گذشته بود و هلاس ورونا هم با سه گل ناپولی آنتونیو کونته را شکست داده بود، اما شاگردان پائولو زانتی امشب در برابر یوونتوس حرفی برای گفتن نداشتند و بانوی پیر برای شکست این تیم حرفی برای گفتن نداشت.

پرس یوونتوسی‌ها در دقیقه ۲۸ جواب داد و دوشان ولاهوویچ ستاره صربستانی یووه با پاس کنان یلدیز گل اول تیمش در این مسابقه و اولین گل فصل خودش را به ثمر رساند.  

تیاگو موتا در این مسابقه از چند بازیکن جوان یووه استفاده کرد و آنها را از تیم آکادمی به تیم اصلی فرخواند و یکی از همین بازیکنان یعنی ساوونا مدافع راست ۲۱ ساله ایتالیایی گل دوم تیمش را روی پاس دیگر بازیکن جوان تیم یعنی امبانگولا که ستاره یووه در بازی اول بود به ثمر رساند.  

در نیمه دوم باز هم امبانگولا که در بازی اول یک گل و یک پاس گل داده بود، درخشید و یک پنالتی برای تیمش گرفت تا این وینگر ۲۰ ساله بلژیکی بعد از پاس گلی که در نیمه اول داده بود، روی گل سوم هم نقش داشته باشد. دوشان ولاهوویچ پشت ضربه پنالتی ایستاد و دومین گل خودش و سومین گل بازی را به ثمر رساند.

تیاگو موتا که برد آسان را در دسترس می‌دید، در ادامه به برخی از بازیکنان گمنام دیگر و جوانش بازی داد تا نشان دهد، ترسی از میدان دادن به جوانان گمنام ندارد.

در این مسابقه تیموتی وه آ و مارکوس تورام به دلیل مصدومیت در ترکیب یووه غایب بودند. ضمن آنکه یووه نیکو گونزالس از فیورنتینا را خریده و کونسسائو هم به زودی از پورتو به یووه ملحق می‌شود و این دو بازیکن احتمالا از بازی آینده در ترکیب یووه بازی خواهند کرد.

یوونتوس بعد از شروع درخشانش با تیاگو موتا، حالا تنها تیم ۶ امتیازی سری آ لقب گرفته و به تنهایی در صدر جدول جای دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار