ناپولی موفق شد شکست بد در هفته اول سری آ را با یک پیروزی شیرین جبران کند، اما رم باز هم ناامید کننده ظاهر شد.

هفته دوم رقابت‌های سری آ ایتالیا امشب پیگیری شد که در مهمترین دیدار تیم ناپولی در ورزشگاه دیگو مارادونای شهر ناپل با سه گل بولونیا را شکست داد.

آنتونیو کونته که فصل را با شکست عجیب سه بر صفر مقابل هلاس ورونا آغاز کرده بود، امشب توانست این شروع ناامید کننده را جبران کند و با گل‌های دی لورنزو، کوارتسخلیا و سیمئونه از سد شگفتی ساز فصل گذشته سری آ عبور کند.

بولونیا که به نظر می‌رسد امسال با از دست دادن سرمربی اش (تیاگو موتا) و برخی ستاره هایش مثل کالافیوری و زیرکزی امسال برخلاف سال گذشته حرف زیادی برای گفتن نخواهد داشت و بعد از تساوی خانگی در هفته اول مقابل هلاس ورونا، این هفته هم شکست سختی متحمل شد تا کار برای وینچنزو ایتالیانو سخت شود. نمایش ضعیف و ناهماهنگ بولونیا در این بازی، زنگ خطر را برای نماینده ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا به صدا در آورده است.

تیم رم، اما برخلاف ناپولی، نتوانست شروع بد در فصل جدید را جبران کند و آن را به بدترین شکل ادامه داد و امشب در اولین دیدار خانگی فصلش، مقابل امپولی با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

امانوئله جیاسی (۴۵)، لورنتزو کولومبو (۶۱ پنالتی) برای مهمان و الدر شومورودوف در دقیقه ۸۰ برای رم گلزنی کردند.

در سایر دیدارها، آتالانتا دو بر یک مقابل میزبانش تورینو شکست خورد و مصاف فیورنتینا و ونتزیا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

برچسب ها: رم ، ناپولی ، سری آ ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار