در طول ۴۵ سال پیروزی انقلاب اسلامی روستاهای برق دار از ۳۰ روستا به ۵ هزار و ۸۳۸ روستا رسیده است.

 سجاد حیدری مجری طرح‌های توزیع برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: پیرو یکی از مقدس‌ترین اهداف وزارت نیرو و به‌تبع آن شرکت توانیر، شرکت تولید، انتقال و توزیع برق کشور که ارتقای وضعیت معیشتی در روستا‌ها است؛ یکی از مهم‌ترین اهداف آنها ایجاد زیرساخت برق در تمام روستا‌های حائز شرایط در کل کشور است.
 
 وی افزود: تاکنون ۵ هزار و ۸۳۸ روستای برق‌دار حائز شرایط در استان داریم که در طول ۴۵ سال پیروزی انقلاب اسلامی از ۳۰ روستا به ۵ هزار و ۸۳۸ روستا رسیده است.
 
 مجری طرح‌های توزیع برق استان خاطرنشان کرد: ما سالانه ۲۰ تا ۳۰ روستا که دارای مجوز هستند؛ یعنی مورد تأیید متولیان اراضی قرار گرفته‌اند را به‌صورت روتینگ برق‌رسانی آنها را انجام می‌دهیم.
 
 ۱۰۷ پروژه توزیع برق به مناسبت هفته دولت در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
 محمد رئیسی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون» بیان کرد: ۱۷۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۱۶۸ دستگاه ترانس از جمله حجم پروژه‌های قابل افتتاح بخش توسعه شبکه برق شهری و روستایی با اعتبار ۱۵۳ میلیارد تومان است.
 
 وی در خصوص پروژه‌های آماده اجرا افزود: ۳۵۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۱۲۷ دستگاه ترانس از جمله حجم پروژه‌های آماده آغاز اجرایی در بخش توسعه شبکه برق شهری و روستایی با اعتبار ۱۳۷ میلیارد تومان است.
 
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تصریح کرد: با افتتاح و کلنگ‌زنی این تعداد پروژه در بخش توسعه شبکه برق، ۴۸۷ روستا به همت دولت سیزدهم از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند خواهند شد.
 
 وی در خصوص افتتاح پروژه‌های در هفته دولت عنوان کرد: ۱۰۷ پروژه توزیع برق سیستان و بلوچستان در بخش توسعه شهری و روستایی هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
 
 رئیسی در پایان گفت: ۶۶ پروژه توسعه شبکه برق شهری و روستایی در این مدت افتتاح و ۴۱ پروژه دیگر در این بخش عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

برچسب ها: برق دار ، توزیع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار