پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم گاریدو نشان داده مربی شجاعی نیست و در بازی‌های بعدی به مشکل می‌خوریم.

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره عملکرد سرخپوشان در ۲ بازی گذشته لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: آن طور که انتظار داشتیم تیم پرسپولیس نبود مخصوصا بازی با تراکتور دیدیم که سرمربی پرسپولیس، ترکیب تیم را ترسو چیده بود و ارنجی که مدنظر ما بود نگذاشته بود. حالا فوتبالی‌ها می‌گویند هنوز زود است که قضاوت کنیم و باید چند بازی بگذرد تا ارزیابی کنیم. اما یک مربی خوب و شجاع خودش را از اولین بازی نشان می‌دهد. من فکر می‌کنم باید امتیازات را جمع کنیم. اکنون ما ۴ امتیاز از دست دادیم و این موضوع در آینده برایمان مشکل ساز می‌شود.

کرمانی مقدم درباره بازی بعدی پرسپولیس برابر تیم فولاد گفت: به نظرم این بازی سخت‌تر از دیدار با تراکتور است. ما این ۳ امتیاز بازی را می‌خواهیم، اما خیلی بازی دشواری پیش رو داریم. یحیی گل محمدی از تیم پرسپولیس آشنایی دارد و نقاط ضعف و قوت تیم سابق خود را می‌داند.

او درباره اینکه بازیکنان خارجی جدید پرسپولیس را چطور دیده است، گفت: من فکر می‌کنم گندوز دروازه بان الجزایری و العملود دفاع راست خیلی خوب هستند. میلاد محمدی هم به ترکیب تیم اضافه شوند به نظرم سمت چپ پرسپولیس هم خیلی عالی می‌شود. به نظرم ما یک مهاجم خارجی خوب می‌خواهیم. قلی زاده وینگر هست، اما بازیکن خوب و توانمندی است و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان باید در ورزشگاه قزوین از تیم فولاد میزبانی کند، بیان کرد: این موضوع فقط به ضرر پرسپولیس خواهد بود،  چون همیشه میهمان است. اگر پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه آزادی بازی کنند خیلی  تاثیرگذار است.  

کرمانی مقدم درباره اینکه استفاده از VAR در چند ورزشگاه را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به نظرم این وی‌ای آر نیست و الکی هست.  داوران فقط صحنه‌های آهسته را در این دستگاه می‌بینند و تصمیم می‌گیرند. در بازی با تراکتور، داور بعد از بازبینی VAR سروش رفیعی را اخراج کرد که آن خطا اخراج نداشت. گل تراکتور هم درست نبود و باید اول خطای امیری گرفته می‌شد که به اشتباه داور مسابقه خطا به نفع تراکتور اعلام کرد که همان ضربه ایستگاهی به گل تبدیل شد.

او درباره اینکه به نظرش عملکرد گاریدو تاکنون چطور بوده است، بیان کرد: به نظرم باید چند بازی بگذرد تا ببینیم این سرمربی اسپانیایی چه کار می‌کند، اما در کل مربی شجاعی نیست در این ۲ بازی که دیدیم. اگر قرار باشد همین طوری بازی کنیم و امتیازات را از دست بدهیم بعد در آینده به مشکل می‌خوریم و بازی‌ها برایمان سخت می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه به نظرش سرخپوشان می‌توانند تیم فولاد را شکست بدهند، گفت: به نظرم  پرسپولیس بازی راحتی پیش رو ندارد و کارسختی مقابل تیم یحیی گل محمدی دارد. من نمی‌توانم نتیجه را بگویم و پرسپولیس را برنده بازی اعلام کنم، چون گل محمدی روبروی ما قرار دارد.

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار