مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از اول ماه صفر تا روز گذشته (دوم شهریورماه) ۷۲۱ هزار و ۳۴۶ زائر از پایانه مرزی خسروی برای عزیمت به عتبات عالیات تردد کردند.

سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از مجموع تردد‌های انجام شده از مرز رسمی خسروی از اول تا پایان روز هیجدهم ماه صفر ۶۰ هزار و ۸۶۰ مورد مربوط به ۲۴ ساعت گذشته (دوم شهریورماه) است.

وی اظهار کرد: روز گذشته دوم شهریور ماه در مجموع پنج هزار و ۶۲۰ زائران ایرانی و ۲۸۰ مسافر خارجی پایانه مزری خسروی را برای خروج از کشور و عزیمت به کشور عراق انتخاب کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته با شروع موج بازگشت زائران پایانه مرزی خسروی شاهد ورود ۶۵۴ هزار و ۸۳۱ زائر به کشورمان بود که در همین مدت ۱۲۹ مسافر خارجی نیز از طریق همین مرز وارد کشور شدند.

کهریزی با اشاره به فروکش کردن خروج زائران از مرز خسروی و بازگشت سنگین زوار از این مرز گفت: تمام زیرساخت‌های این پایانه مرزی برای تردد زائران به کشورمان آماده است و هیچ مشکلی برای تردد زوار از مرز خسروی و همچنین جابجایی و حمل و نقل آنها وجود ندارد و آماده‌باش راهداری تا پایان موج بازگشت زوار ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.