حجت الاسلام مهدوی نژاد هفته دولت را فرصت مناسبی بمنظور قدردانی از خدمتگزاران و دولتمردان دانست و گفت: دولتمردان هم با نگاهی به عملکرد خود می‌توانند ضعف‌های احتمالی در کارنامه خدمت رسانی را برطرف کنند.

امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه به فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اشاره کرد وگفت: یاد شهیدان رجایی و باهنر که خدمت به مردم بزرگترین رسالت آنان بود، برای همیشه در دل و جان مردم نقش بسته است.

حجت الاسلام مهدوی نژاد همچنین به جنایات منافقین در به شهادت رساندن شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت: هدف دشمن ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جایگزین کردن نظام طاغوتی بود.

وی اقتدار نظام جمهوری اسلامی را یادآور شد گفت: این اقتدار موجب شده دشمن نتواند به خواسته‌های خود برسد.

امام جمعه موقت سمنان هفته دولت را فرصت مناسبی برای مردم بمنظور قدردانی از خدمتگزاران و دولتمردان دانست و گفت: دولتمردان هم دراین هفته با نگاهی به کارنامه خدمتی خود می‌توانند ضعف‌های احتمالی در کارنامه خدمت رسانی را برطرف کنند.

حجت الاسلام مهدوی نژاد به تشکیل دولت چهاردهم هم اشاره‌ای داشت و گفت: این دولت هم باید ادامه دهنده راه شهید رییسی باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه حرکت بزرگ اربعین سبب تزلزل در ارکان قدرت‌های استکباری شده گفت: اربعین حسینی روز پیروزی خون برشمشیر است.

پیش از خطبه‌های نماز جمعه سمنان رییس عقیدتی سیاسی بنیاد تعاون وزارت دفاع هم با گرامیداشت هفته صنعت دفاعی افزود: امنیت امروز مرهون جانفشانی‌های دانشمندانی است که در وزارت دفاع سلاح‌های دشمن شکن تولید می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه دستیابی به تکنولوژی‌های صنایع دفاعی سبب شده دشمن نتواند نگاه خصمانه‌ای به جمهوری اسلامی داشته باشد گفت: امروز شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در صنعت دفاعی هستیم و همین موضوع موجب شده اقتدار جمهوری اسلامی در جهان به اثبات برسد.

برچسب ها: هفته دولت ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار