عزیزی گفت: رفع وابستگی به بودجه‌های دولتی یک پارادوکس است و در مناطق محروم که بخش خصوصی توانمندی ندارند این پارادوکس را چگونه رفع می‌کنید؟

حمیدرضا عزیزی فارسانی، نماینده مخالف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: مخالفت با آقای دنیامالی درخصوص رفع ابهامات است؛ وی فردی متعهد، پاکدست و مومن است و مورد تایید بدنه این وزارتخانه است، اما اگر ابهامات را رفع کند نه‌تنها به او بلکه برای وفاق ملی به ۱۸ وزیر دیگر هم رای مثبت می‌دهیم.

عزیزی فارسانی افزود: سهم ورزش در تولید ناخالص ملی کشورمان ۶/۰ درصد است. رفع وابستگی به بودجه‌های دولتی یک پارادوکس است و در مناطق محروم که بخش خصوصی توانمندی ندارند این پارادوکس را چگونه رفع می‌کنید؟

وی ادامه داد: ۱۰ درصد از جمعیت ما به توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت عمل می‌کنند و در برنامه خود اشاره‌ای برای کاهش کم تحرکی و کاهش مرگ‌ومیر ندارید.

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی ورزش گفت: بحث دیگر توزیع نامتوازن بودجه در ورزش کشور است؛ اینکه شاخص شما عدالت‌محوری است از بودجه حدود دو هزار میلیارد تومانی عمرانی کشور چقدر به مناطق محروم تعلق می‌گیرد؟

وی تصریح کرد: در برنامه چهارم قرار بود سرانه به یک متر برسد، اما نشد؛ راهکار شما چیست؟

عزیزی فارسانی افزود: برای جبران افول جایگاه رقابتی ایران در رویداد‌ها و مهاجرت ورزشکاران چه راهکاری دارید؟ خیلی از ورزشکاران ما در المپیک پاریس برای کشور‌های دیگر بازی کردند و یا در تیم پناهندگان بودند. در المپیک ریو ۶۳ ورزشکار، در المپیک توکیو ۶۵ ورزشکار و در المپیک پاریس ۴۰ ورزشکار داشتیم.

وی اضافه کرد: مبارزه با تبانی و فساد به‌خصوص در فوتبال در برنامه شما بود که نیاز به بازنگری دارد. لایحه نظام جامع باشگاه‌داری را باید به مجلس بدهید.

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی ورزش خاطرنشان کرد: برای نرخ بالای بیکاری و افزایش سن ورود به اشتغال و ازدواج چه برنامه‌ای دارید؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار