معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۶ موتورسیکلت سنگین در پایتخت خبر داد.

سرهنگ سعید اکبری معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۶ دستگاه موتورسیکلت سنگین در شهر تهران خبر داد و گفت: در رصد شبانه‌روزی معابر و بزرگراه‌ها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران و با رصد تصویری همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب در چند روز اخیر، مشخص شد که ۶ دستگاه موتورسیکلت سنگین مشغول تردد در محدوده بزرگراه بابایی به شکل بسیار خطرناکی می‌باشند.

وی ادامه داد: با توجه به لایی کشی و سرعت بالای موتورسیکلت‌های سنگین و احتمال بروز خطر برای راکبین و خطراتی که برای دیگر شهروندان متصور بود و با هماهنگی به عمل آمده با تیم‌های گشتی پلیس بزرگراه‌های راهور تهران بزرگ، این موتورسیکلت‌های سنگین در همان محدوده متوقف و از ادامه تردد آنها جلوگیری شد.

سرهنگ اکبری گفت: این ۶ دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه بابایی توسط تیم‌های پلیس بزرگراه پلیس راهور تهران بزرگ توقیف شدند تا بار دیگر جدیت و قاطعیت پلیس در برخورد با هنجارشکنان نشان داده شود.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ افزود: توقیف موتورسیکلت‌های سنگین بدون مجوز و بدون پلاک به خواسته مردم و به دلیل آلودگی‌های صوتی و بر هم زدن آرامش دیگر رانندگان در اولویت پلیس قرار دارد.

سرهنگ اکبری ادامه داد: پلیس به محض رؤیت موتورسیکلت‌هایی که با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم می‌زنند و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند طبق قانون برخورد کرده و به پارکینگ منتقل می‌کند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده اینگونه موتورسیکلت‌های سنگین که با سرعت و انجام حرکات نمایشی امنیت تردد رانندگان را در معابر به خطر می‌اندازند و با جان خود و دیگران بازی می‌کنند حتماً پلیس را با شماره ۱۱۰ در جریان گذاشته تا همکاران بنده پیگیری‌های پلیسی خود را در این خصوص انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار