مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون چهار هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه فعالیت‌های دانش بنیان در استان انجام شده است.

بهزاد قاسمی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون چهار هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه فعالیت‌های دانش بنیان در استان انجام شده است گفت: در این مدت از طریق این صندوق هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال خدمت مالی به واحدهای دانش بنیان استان ارایه شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز در قالب ۱۵۹ فقره خدمت، ۲ هزار و ۸۳۰ میلیارد تامین مالی برای واحدهای دانش بنیان در استان انجام شد.

قاسمی گفت: خدمات مالی صندوق پژوهش و فناوری استان زنجان به جامعه هدف با بیشترین تسهیلگری ها و در بازه زمانی یک ماهه پرداخت شده است.

وی به سفر ۲ هفته گذشته رییس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور به استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این سفر تفاهمنامه ای میان صندوق و استانداری زنجان منعقد شد که براساس آن، پنج هزار میلیارد ریال اعتبار مالی به دانش بنیان های استان زنجان اختصاص می‌یابد.

قاسمی با بیان اینکه نرخ نفوذ خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در استان زنجان از ۳۰ درصد به ۵۴ درصد افزایش یافته است، افزود: با تفاهمنامه ای که میان صندوق نوآوری و استانداری زنجان منعقد شد، پنج هزار میلیارد ریال خدمات تجمیعی به دانش بنیان های استان زنجان ارائه می شود.

وی گفت: از این رقم، ۷۰۰ میلیارد ریال در قالب خط اعتباری به صندوق پژوهش و فناوری استان زنجان پرداخت می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.