مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر تسریع در پرداخت تسهیلات به طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان توسط شبکه بانکی جهت تکمیل سریعتر این واحدها تاکید کرد.

جعفر قزوینیان روز سه شنبه در جلسه شورای مسکن استان با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به مرحله سختی رسیده ایم، گفت: خوشبختانه نسبت به سایر استان ها پیشرفت قابل توجهی در اجرای این طرح داریم و در سطح کشور پیشرو هستیم ولی با مشکلات زیادی هم دست و پنجه نرم می کنیم.

وی با بیان اینکه متقاضیان به سختی آورده خود را تامین می کنند و این موضوع با توجه به شرایط اقتصادی قابل درک است، اظهار داشت: متاسفانه شبکه بانکی هم در تامین منابع مالی طرحها دچار مشکل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پیمانکاران در حد توان خود در اجرای طرحهای نهضت ملی مسکن سرمایه گذاری کرده اند،گفت: شرایط سخت شده و باید تمهیدات لازم در این زمینه مد نظر قرار گیرد.

قزوینیان افزود: متقاضیان مسکن ملی به ما اعتماد کرده اند و باید با تحویل به موقع واحدها رضایتمندی آنها را کسب کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برای تحقق این مهم، شبکه بانکی و تمام دستگاه هایی که می توانند در کاهش مشکلات موثر باشند وارد کار شوند.

وی اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نهایت تلاش خود را برای تامین منابع مالی به کار می گیرد و تنها هدفش رضایتمندی متقاضیان و کاهش مشکلات آنهاست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: باید تدبیری در جلسه شورای مسکن استان برای حل مشکلات اندیشیده شود تا شاهد خانه دار شدن سریع متقاضیان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.