معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: امسال ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در حوزه دانش بنیان‌ها به این استان اختصاص یافته است که از طریق صندوق نوآوری، کارسازی و پرداخت می‌شود.

حسین محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: سهم کل صندوق نوآوری کشور برای تسهیلات اشتغال در کشور ۳۲ هزار میلیارد ریال است که سهم زنجان از این اعتبار ۸۵۰ میلیارد ریال لحاظ شده است.

وی ادامه داد: با در نظر گرفتن میزان تسهیلات هزار و ۵۰۰ میلیون تا سه میلیارد ریالی برای اشتغال هر نفر در شرکت های دانش بنیان، ‌انتظار می رود از محل اعتبار این تسهیلات، ‌زمینه استغال ۵۷۰ نفر در مجموعه های دانش بنیان استان فراهم شود.

محمدی با بیان اینکه اولویت استان در سال جاری تمرکز بر اشتغال دانش آموختگان است، افزود: در این راستا متعهد شده ایم ۴۰ درصد از سهم اشتغالزایی استان به این گروه اختصاص یابد.

وی افزود: سهم تمامی دستگاه های اجرایی استان در این خصوص به تفکیک مشخص شده است و عملکرد آنها مورد پایش ماهانه قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت:سال گذشته تعهد استان ایجاد ۱۴ هزار و ۶۴۹ فرصت شغلی با کمک دستگاه های اجرایی دولتی بود که با همراهی تمامی دستگاه های دولتی استان اطلاعات ۱۷ هزار و ۶۲۰ نفر در سامانه رصد اشتغال ثبت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.