رحیم زارع گفت: برنامه تحولی وزیر پیشنهادی دفاع کامل‌ترین، جامع‌ترین و عملیاتی‌ترین برنامه‌ای است که مبتنی بر اسناد بالادستی است.

رحیم زارع، نماینده موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در صحن علنی مجلس اظهار کرد: امنیت و دفاع همزاد تکنولوژی است. با توجه به چهار دوره تجربه‌ای که در مجلس دارم آموزش، سلامت، دفاع و امنیت خط قرمز من است و ما باید اکنون به سمت هوش مصنوعی حرکت کنیم و این مسئله مورد نیاز وزارت دفاع نیز هست. وزیر پیشنهادی دفاع قول داده که نخبگان دانشگاهی را جذب کند تا از مهاجرت آنها جلوگیری شود.

وی افزود: وزیر پیشنهادی گام‌های پیشرفت را پله به پله طی کرده است و سمت‌هایی مانند معاونت هماهنگ کننده نیروی هوایی و جانشینی فرماندهی نیروی هوایی را در کارنامه دارد؛ لذا ایشان در هر جایی قرار گرفتند توانمندی خود را به کار بستند به نحوی که همواره موفق‌ترین فرمانده بودند.

زارع متذکر شد: بزرگترین افتخار امیر نصیرزاده سربازی فرماندهی معظم کل قوا و تقدیر رهبر انقلاب از ایشان است. همچنین برنامه تحولی وزیر پیشنهادی دفاع کامل‌ترین، جامع‌ترین و عملیاتی‌ترین برنامه‌ای است که مبتنی بر اسناد بالادستی است.

نماینده موافق وزیر دفاع همچنین تاکید کرد: افزایش توانایی صنعتی و دستیابی به علم دانش بنیان و فناوری‌های روز دنیا از برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع است و امیدوارم وزیری که مورد تایید رهبر انقلاب نیز هست با رای بالا مورد تایید مجلس قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار