محمدبیگی گفت: خانم صادق اگر آقای صادق هم بودند به دلیل شایستگی به ایشان رای می‌دادم.

فاطمه محمدبیگی موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اظهار کرد: مدیریت نه زنانه است و نه مردانه و از نظر اسلام هیچ محدودیتی برای تصدی مدیریت وجود ندارد و حضرت خدیجه در اقتصاد و حضرت فاطمه در سیاست و حضرت زینب به عنوان سفیر امام زمان خویش تا دنیا دنیا بی مثال هستند و سخت‌ترین روز‌ها را مدیریت کردند. 

وی افزود: خانم صادق به عنوان کسی که با ۸ وزیر کار کرده است با بسیاری از زیر مجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی ارتباط کاری داشته است و این وزارتخانه را مانند خانه خود کامل می‌شناسد و بر آن اشراف دارد و امروز این شما نمایندگان هستید که باید کمک کنید تا ایشان در خانه خود صدارت کند. 

محمدبیگی بیان کرد: او پس لرزه‌های وزارت راه و شهرسازی را بار‌ها و بار‌ها حس کرده است و می‌تواند با بازتعریف فرآیند‌های ناکارآمد زیر مجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی را تقویت کند.

او ادامه داد: خانم صادق در طول سوابق کاری خود ثابت کرده است که یک تنظیم گر قوی است و می‌تواند ظرفیت‌ها را با یکدیگر به سوی هدف ببرد. ایشان ۸۵۰ طرح توسعه را به تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی رساند و چطور می‌تواند مخالف توسعه معماری شهرسازی باشد؟ ایشان به عنوان دختر شهید از بن دندان به نظام جمهوری اسلامی ایران معتقد است و این دختر شهید بودن او را فولادین و مستحکم در راه مبارزه با فساد می‌کند. 

وی بیان کرد: خانم صادق اگر آقای صادق هم بودند به دلیل شایستگی به ایشان رای می‌دادم. مشکل جوانی جمعیت امروز مشکل عدیده ما است و او متعهد شده که ۳۰۰ هزار واحد مسکن مورد نیاز را تامین کندو منطبق بر برنامه‌های هفتم توسعه قدم بردارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار