نظرسنجی انجام شده در بین ساکنان فلسطین اشغالی حاکی از آن است که ۴۷ درصد از صهیونیست‌ها معتقدند اسرائیل در جنگ غزه نباید از ارزش‌های اخلاقی تبعیت کند.

مؤسسه «مطالعات امنیت ملی» روز یکشنبه از همراهی نزدیک به نیمی از یهودیان اسرائیلی با رفتار دولت رژیم صهیونیستی خبر داده است. با وجود به‌شهادت‌رسیدن بالغ بر ۴۰ هزار نفر در حملات رژیم صهیونیستی، همچنان قریب ۵۰ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی معتقد بوده‌اند که اسرائیل نباید از قوانین بین‌المللی در طول جنگ در غزه تبعیت کند.

صهیونیست‌ها در حالی از رفتار غیراخلاقی نیرو‌های خود حمایت کرده‌اند که ارتش اسرائیل تابه‌حال بار‌ها به دلیل حملات فاجعه‌بار به غیرنظامیان به‌ویژه کودکان به «نسل‌کشی» متهم شده است. ارتش رژیم صهیونیستی معتقد است که این رژیم، «اخلاقی‌ترین ارتش جهان» را در اختیار دارد. 

شهدای غزه

علاوه بر این در همین نظرسنجی، اکثریت شرکت‌کنندگان صهیونیست معادل ۶۵ درصد، اعلام کرده‌اند که برای آن دسته از کارکنان زندان «سدی‌تیمان» که به تجاوز به اسرای فلسطینی متهم شده‌اند؛ نباید محکومیت جنایی و قضایی مضاعف در نظر گرفته شود و تنبیه‌شدن آنها توسط ارتش اسرائیل، کفایت می‌کند. 

پیش‌ازاین، ۹ سرباز اسرائیلی به اتهام تجاوز به اسرای فلسطینی در زندان «سدی‌تیمان» دستگیر شده بودند. ۵ تن از آنها سه‌شنبه گذشته برای مجازات به‌صورت «حبس خانگی»، از زندان آزاد شده بودند. دستگیرشدن این سربازان هم حتی از سوی اعضای حزب راست افراطی اسرائیل با مخالفت و انتقاد روبرو شده بود.

از ابتدای آغاز جنگ اسرائیل در غزه، بار‌ها سازمان‌ها و نهاد‌های بین‌المللی نسبت به عدم رعایت قوانین بین‌المللی بشردوستانه توسط رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند. دادگاه بین‌المللی کیفری، این رژیم را به «نسل‌کشی» متهم کرده و حکم دستگیری نخست‌وزیر و وزیر جنگ این رژیم یعنی نتانیاهو و گالانت را هم صادر کرده است.

رژیم صهیونیستی علاوه بر کشتار ۴۰ هزار انسان بی‌گناه، بالغ بر ۹۲ هزار نفر را نیز مجروح کرده است. علاوه بر این، تخمین زده می‌شود که حدود ۱۰ هزار نفر نیز بر اثر حملات رژیم صهیونیستی مفقود شده‌اند. پیش‌بینی می‌شود که عده زیادی از این مفقودین، زیر آوار ساختمان‌ها باقی‌مانده باشند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
از طرح مجدد مذاکره توسط آمریکا نباید فریب خورد. آمریکا با آغاز مذاکرات آتش‌بس فقط به دنبال تأخیر انداختن و منصرف کردن ایران از پاسخ قطعی به ترور فرماندهان ارشد محور مقاومت است و امید آن دارد با خرید زمان مدیریت صحنه نبرد را در دست گرفته و توان مقابله با حملات محور مقاومت را بازیابی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
از زائرانی که عازم کربلا هستند تقاضامندم همراه خود یک پرچم ولو کوچک از فلسطین یا نمادی از غزه مظلوم سرفراز همراه داشته باشید تا تیری به چشم نتانیاهو یزید زمان باشد هم تولّی و ابراز ارادت به سالار شهیدان باشد و هم تبرّی و انزجار از نتانیاهو یزید زمان!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
بعد از جنگ جهانی دوم آلمان را از حضور در بازی‌های المپیک به خاطر جنایت جنگی منع کردند‌، ولی در بازی‌های 2024 پاریس رژیم صهیونیستی را با قتل‌عام بیش از 40 هزار مردم مظلوم غزه که 19هزار آنها کودک بودند منع نکردند! آیا وحشی‌تر از این صهیونیست‌ها در روی کره زمین هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
پروفسور مرشایمر، دانشمند برجسته آمریکایی علم روابط بین‌الملل می‌گوید؛ 47 درصد اسرائیلی‌ها با تجاوز به اسرای فلسطینی موافق هستند، این برای یک جامعه خیلی زننده است و ما با چنین جامعه‌ای طرف هستیم! آیا از این وحشی‌های قرون وسطایی می‌توان انتظار ترحم بر کودکان فلسطینی داشت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
به دشمنان قسم خورده انقلاب می‌گوییم ما تا حمله را آغاز کنیم هزاران بار مرگتان می‌دهیم و آنگاه که فکر کردید حمله‌ای نخواهد شد جانتان را به اذن الهی می‌ستانیم. برنامه هسته‌ای ما یک سوء تفاهم بود که رفع شد، پس نقطه‌ و مکانی را که نمی‌شناسید هرگز تهدید نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
مقامات رژیم صهیونیستی با اذعان به قدرت بلامنازع ایران؛گفته‌اند ایران به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده که اسرائیل را از هفت جبهه محاصره کرده است! البته نمی‌دانند که تازه‌، دمیدن صبح دولت اسلام در پیش است و این هنوز از نتایج سحر است!
آخرین اخبار