مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل امسال از هدف‌گذاری برای احیای ۲۰ واحد راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

هاشم علایی امروز در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، گفت: احیای واحد‌های راکد از جمله برنامه‌های این شرکت برای رونق تولید و افزایش اشتغال است که با استفاده از ظرفیت‌های موجود و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی تلاش می‌شود امسال، ۲۰ واحد راکد و غیرفعال در شهرک‌های استان به چرخه تولید بازگردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ضمن قدردانی از استاندار و مسئولان استان در بازدید از واحد‌های تولیدی و رفع مشکلات آنان در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، افزود: این بازدید‌ها در آشنایی مسئولان با معضلات سرمایه‌گذاران تاثیرگذار بوده و زمینه‌های حل مشکلات آنان را در کارگروه ستاد تسهیل فراهم کرده است. 

او از تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرک‌های صنعتی با هدف رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت شهرک‌های صنعتی، بازدید هفتگی از واحد‌های تولیدی در دستور کار این شرکت قرار دارد تا مشکلات کارآفرینان و صنعتگران به صورت میدانی مورد رصد قرار گرفته و نسبت به حل مشکلات آنان در محل واحد‌های تولیدی اقدام شود.

علایی کاهش بروکراسی‌های اداری را یکی از لازمه‌های جذب سرمایه‌گذاری در استان برشمرد و افزود: کلینیک کسب و کار شرکت شهرک‌های صنعتی یکی از ظرفیت‌های مهم این شرکت برای حمایت از تولید و کمک به احیای واحد‌های راکد است که در این کلینیک، مشکلات واحد‌های تولیدی به صورت میدانی مورد احصاء و رصد قرار گرفته و راهکار‌های لازم برای رفع موانع و مشکلات آنان پیشنهاد می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، سرمایه‌گذاران و واحد‌های تولیدی را ولی‌نعمتان و جهادگران اقتصادی برشمرد و تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف اقتصادی حوزه صنعت و تحقق سیاست‌های اعلامی رهبر معظم انقلاب در سال مزین به جهش تولید با مشارک مردم، نیازمند استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن هستیم که امیدواریم با اقداماتی که به منظور حمایت از تولید و اشتغال انجام می‌شود روند رو به رشد توسعه صنعتی استان تداوم یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.