مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: توانمندسازی و ارتقای رشد تشکل‌های مردم نهاد حوزه جوانان برای رسیدن به اهداف متعالی در دستور کار است.

علی پارسانیا یکشنبه شب در جمع دبیران سمن‌های جوانان استان یزد گفت: در بحث توانمندسازی فقط منظور آموزش صرف نیست بلکه با سپردن کار به سمن‌ها، جوانان در حوزه‌های مختلف به ویژه مدیریت کسب تجربه می‌کنند.

وی با تبریک هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی و قدردانی از اقدامات انجام شده در یزد ادامه داد: سازمان‌های مردم‌نهاد ظرفیت بزرگی دارند که توانمندسازی سمن‌ها باید مورد توجه باشد تا بتوانند با برنامه‌های کلان و تاثیرگذار جوانان را جذب کنند.

این مسئول بیان داشت: سمن‌ها باید در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف به جد مطالبه‌گر باشند و با شناخت دقیق و جامع از مشکلات موجود با برنامه‌ریزی و ارائه طرح‌های مختلف درصدد رفع معضلات برآیند.

پارسانیا اضافه کرد: تلاش کردیم تا حضور جوانان و در قالب سمن‌ها تسهیل پیدا کند و سعی شده تا نقش حمایتی خود را به درستی انجام دهیم و انتظار داریم سمن‌ها در راستای اهداف و سیاست‌های موجود گام برداشته و دست از تلاش برندارند.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در حوزه مشارکت‌های اجتماعی گفت: این مهم نشان از فعالیت خوب در جذب جوانان و فعال بودن سمن‌های این استان است که اقدامات چشمگیر و نوآورانه سمن‌های جوانان را به همراه داشته است.

در این نشست دبیران سمن‌های جوانان به ارائه عملکرد، مسائل و مشکلات خود پرداختند.

استان یزد بیش از ۱۰۰ تشکل مردم نهاد در حوزه جوانان دارد.

برچسب ها: وزارت ورزش ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.