فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: نقش مساجد در تحولات مختلف و اهمیت ارتباط آنها با پایگاه‌های مقاومت محلات بسیار اثربخش است و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تقویت می‌شود.

سردار حسین زارع‌کمالی روز یکشنبه در آستانه ۳۱ مردادماه که به روز جهانی مسجد نامگذاری شده گفت: برگزاری برنامه‌های مختلف بسیج در مساجد و همکاری آنها در اجرای اهداف نظام، انقلاب اسلامی و ماموریت‌های گسترده بسیج، رویکرد سپاه الغدیر است.

وی با قدردانی از دست اندرکاران مساجد و تعامل خوب و همیشگی آنها با پایگاه‌های مقاومت ادامه داد: مسجد در تراز انقلاب اسلامی مسجدی که در همه امور فرهنگی و اجتماعی در کنار پایگاه‌های مقاومت و اقشار مختلف جامعه فعال و نسبت به اجرای برنامه‌ها تلاش کند.

این مسئول بیان کرد: به مناسبت روز جهانی مسجد توسط سپاه الغدیر، ویژه برنامه‌های مختلفی با همکاری سایر نهادهای فرهنگی و تبلیغی و همراهی رسانه‌های گروهی پیش‌بینی که به مرور اجرا و از فعالان این بخش مهم قدردانی به عمل می‌آید.

زارع کمالی تصریح کرد:بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در چند روز آینده هر شب ۳۰ اکیپ با مجموع ۶۰ نفر در این ایام برای سرکشی از مساجد فعالیت خواهند کرد و بیش از ۲۵۰ مسجد در ۱۲ شهرستان استان زیرپوشش برنامه سپاس قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: احیا مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح استان و در نتیجه تحقق محله مردم‌سالار اسلامی جزء اهداف مهمی است که با همکاری مردم و مسئولان به مناسبت روز جهانی مسجد برنامه‌ریزی و نقش مهمی در کمک به تقویت برنامه‌ها دارد.

بیش از ۲ هزار مسجد در استان وجود دارد و روز ۳۱ مردادماه به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.