مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از آمادگی کامل جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه برای سوخت‌رسانی مطلوب به زائران و کاروان‌های اربعین حسینی خبر داد.

سید باقر نورالدینی با تأکید بر آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت به ویژه جایگاه‌های واقع در مسیرهای مواصلاتی گفت: ذخیره‌سازی مطلوب سوخت با هماهنگی و برنامه‌ریزی قبلی انجام شده و هیچ مشکلی برای تأمین سوخت کاروان‌های زائران اربعین حسینی وجود ندارد.

نورالدینی با اشاره به اینکه یزد حسینیه ایران و در پاسداشت ارزش‌های مذهبی و انقلابی به ویژه کمک به برگزاری باشکوه آئین پرشور پیاده‌روی اربعین حسینی در ادوار گذشته همیشه پیش قدم بوده اظهار کرد: با هماهنگی و پیگیری انجام شده جایگاه‌های عرضه سوخت مسیرهای مواصلاتی از لحاظ فنی و عملیاتی و ارائه خدمات مطلوب آمادگی کامل دارند.

منطقه یزد با قرار گرفتن در کریدور شمال و جنوب با ۶ ناحیه و یک انبار ذخیره‌سازی سوخت با بیش از ۴۰۰ نفتکش جاده‌پیما، سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف مصرف را تأمین می‌کند همچنین تعداد ۱۱۳جایگاه عرضه سوخت مایع و ۴۷ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی نیز به صورت شبانه‌روزی در سوخت‌رسانی به بخش حمل و نقل فعال هستند.

همچنین مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از راه اندازی سامانه الکترونیکی ثبت نام کارت هوشمند سوخت در استان خبر داد.

نورالدینی افزود: طی هماهنگی بعمل آمده شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و پلیس راهور زیر ساخت‌های لازم برای ثبت نام الکترونیکی کارت هوشمند سوخت فراهم شده است.

وی اظهار کرد: در این مرحله مالکین خودروهای نو شماره از طریق بستر اینترنت به آدرسhttps://fcs.niopdc.ir پس از ثبت نام و اختصاص پروفایل می توانند نسبت به ثبت درخواست کارت سوخت خود اقدام نمایند.

نورالدینی افزود: راه اندازی این سامانه در راستای دولت الکترونیک و خدمت رسانی سیستمی به مردم عزیزمان بوده به نحوی که مراجعه حضوری حذف و روند صدور کارت سریع تر انجام می پذیرد.

برچسب ها: اربعین ، جایگاه سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.