رئیس پلیس آگاهی استان یزد، از انهدام باند حرفه‌ای و سابقه دار اماکن نیمه ساز در یزد با ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه  حمیدرضا زارع رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد اماکن نیمه ساز در سطح شهر، به جهت اهمیت و حساسیت موضوع، پیگیری و کشف سرقت‌ها و شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه و تخصصی در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی افزود: با تشکیل تیمی از کارکنان زبده و با بررسی محل‌های سرقت و پایش تصویری محل وقوع جرم مشخص شد ۲ سارق که در زمره مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار بودند از اماکن نیمه ساز سرقت و از محل متواری شده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد افزود: با استفاده از اقدامات فنی و اطلاعاتی، نهایتا سارقان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم پلیسی دستگیر و به مقر دلالت داده شدند.

سرهنگ زارع افزود: در تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی بعمل آمده و با توجه به مستندات و قرائن جمع آوری شده سارقان به صراحت به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در سطح شهر یزد اعتراف کردند و در ادامه نیز ۲ نفر از خریداران اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ کارآگاه حمیدرضا زارع  با اشاره به معرفی سارقان و مالخران دستگیر شده به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: شهروندان ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در سطح شهر، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار