استاندار یزد از تبدیل کارخانه سعادت نساجان به اولین و بزرگترین هتل‌ - کارخانه غرب آسیا خبر داد.

مهران فاطمی از روند مرمت و احیاء مجموعه کارخانه سعادت نساجان برای تبدیل به هتل - کارخانه بازدید و در نشستی با حضور نماینده بانک عامل، مسائل مربوط به نقدینگی این پروژه را بررسی کرد.

استاندار یزد در جریان این بازدید با بیان اینکه مجموعه کارخانه سعادت نساجان به اولین و بزرگترین هتل کارخانه غرب آسیا تبدیل می شود، اظهار کرد: ساختار این مجموعه همانند کارخانه بوده اما براساس اصول مرمت و بازسازی شکل می گیرد.

فاطمی تصریح کرد: همچنین قریب به ۲۰۰ سوئیت، مجموعه‌ رستوران، عرضه پوشاک و ارائه خدمات مختلف در هتل کارخانه سعادت نساجان ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید شهید رئیسی از مجموعه کارخانه سعادت نساجان یزد، گفت: متاسفانه به دلیل ناترازی بانک‌ها، تسهیلات در نظر گرفته شده برای مرمت و بازسازی این مجموعه در سفر اول رئیس جمهور شهید به استان تاکنون محقق نشده است.

استاندار یزد با اشاره به برگزاری نشست بررسی مسائل مربوط به نقدینگی پروژه مرمت و بازسازی کارخانه سعادت نساجان با حضور نماینده بانک عامل، عنوان کرد: بر این اساس در خصوص تامین مالی پروژه به عنوان مهمترین مسئله پیش روی تکمیل مجموعه تصمیم گیری خواهد شد.

وی در پایان با اظهار امیدواری نسبت به تسریع در اجرای پروژه مرمت و بازسازی کارخانه سعادت نساجان خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت خاص این مجموعه و قرارگیری در کنار برج و باروی قدیمی شهر یزد جذابیت ویژه ای در این محل ایجاد و به زیرساخت‌های گردشگری یزد افزوده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
جای خوشحالی داره؟!!!
که کارخانه تبدیل به هتل شد؟