رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر گفت: همزمان با هفته دولت ۲۳ طرح گردشگری و صنایع دستی با یک هزار و ۵۲۶ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

ابراهیم جلیلی بیان کرد: با افتتاح این طرح‌ها برای ۸۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

وی افزود: پنج فروشگاه مبلمان منبت به متراژ ۹۰۰ مترمربع و ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع زیربنا با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که برای ۱۵ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر بیان کرد: همچنین در هفته دولت ۱۵ کارگاه صنایع دستی بیشتر در حوزه منبت و خراطی احجام چوبی با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۲۶ میلیارد ریال با اشتغال مستقیم ۳۱ نفر آماده است.

جلیلی باغ گردشگری با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم سه نفر را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت برشمرد.

وی گفت: ۲ طرح نیز همزمان با هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود که شامل آغاز عملیات اجرایی هتل چهار ستاره در ابتدای ازناو و احداث یک کارگاه مبلمان منبت است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر ادامه داد: عملیات اجرایی هتل چهار ستاره با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۱۵ نفر در زمینی به متراژ یک‌هزار مترمربع آغاز خواهد شد که در مدت زمان ۲ سال احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید.

جلیلی یادآور شد: همچنین عملیات ساخت کارگاه مبلمان منبت در زمینی به متراژ هزار و ۸۰۰ مترمربع و اشتغال مستقیم ۱۶ نفر آغاز می‌شود.

برچسب ها: گردشگری ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار