مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: به منظور پیشرفت یکنواخت طرح نهضت ملی مسکن، متقاضیان پس از دریافت پیامک واریز، آورده‌های خود را تا پیش از زمان تعیین شده پرداخت کنند.

مجید صالحی امیر با اشاره به اینکه بلوک‌های مسکن هر یک از متقاضیان مشخص شده است، اظهار کرد: در یک بلوک ساختمانی در حال ساخت، اگر یک متقاضی آورده خود را به موقع پرداخت نکند روند اجرای پروژه به مشکل خواهد خورد.

وی افزود: با توجه به این موضوع متقاضیانی که آورده خود را زودتر به حساب واریز کنند امتیاز آنها در طرح نهضت ملی مسکن افزایش می‌یابد.

صالحی‌امیر تصریح کرد: بر اساس قانون طرح نهضت ملی مسکن ما می‌توانیم متقاضیانی که آورده خود را پس از ارسال پیامک پرداخت نمی‌کنند را از سامانه حذف کنیم، اما نه تنها این کار را نکردیم بلکه تا هشت بار پیامک واریز مجدد برای این افراد ارسال کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: برای پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن متقاضیان باید آورده خود را به موقع به حساب واریز کنند تا بر اساس زمانبندی صورت گرفته، ساخت واحد‌های مسکونی به خوبی پیش رود.

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان همدان گفت: زمین این طرح به صورت رایگان به متقاضیان واگذار و در حال حاضر به هر متقاضی نیز ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع است، ادامه داد: در برخی از پایگاه‌های اینترنتی، مواردی با محتوای فروش امتیاز مسکن ملی دیده می‌شود که این اقدام سبب گسترش بازار دلالی شده و مردم آسیب می‌بینند.

صالحی‌امیر عنوان کرد: افرادی که آورده خود را تامین نمی‌کنند و کسانی که نیازی به مسکن ملی ندارند، به انتهای فهرست متقاضیان منتقل و امتیاز آنها به فرد دیگری واگذار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار