مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از کالیبراسیون بیش از ۲۰۰ کنتور و تصحیح‌کننده در سطح استان خبر داد.

علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: ۲۰۰ کنتور گاز و تصحیح‌کننده از ابتدای امسال تاکنون توسط نیرو‌های این شرکت با هدف کاهش هدررفت گاز و صرفه‌جویی در مصرف آن کالیبره شده است.

وی با بیان اینکه کالیبراسیون کنتور‌های گاز بر اساس اجرای دستورالعمل شرکت ملی گاز ایران صورت می‌گیرد، افزود: کنتور‌های دارای ظرفیت ۱۶۰ تا ۱۰ هزار پس از سه سال، کنتور‌های با ظرفیت ۱۰ تا ۵۰ هزار پس از ۲ سال و کنتور‌های دارای ظرفیت ۵۰ هزار به بالا پس از یک سال کالیبره می‌شوند.

حجتی‌پور با تاکید بر رایگان بودن این اقدامات، تعداد کنتور‌های توربینی موجود در سطح استان را ۲ هزار و ۳۵۰ مورد برشمرد و گفت: سعی داریم تا پایان امسال  است تمامی کنتور‌های توربینی سطح استان کالیبره شوند.

این مسئول با بیان اینکه عملیات کالیبراسیون به نفع مشترکان بوده چرا که محاسبه اشتباه ممکن است سبب تحمیل هزینه بیشتری بر مشترکان شود، خاطرنشان کرد: این شرکت با تکیه بر تجربیات، نیرو‌های متخصص و امکانات خود توانسته تغییرات ارزشمندی در بومی سازی، نوآوری، توسعه و بهبود مستمر تجهیزات و قطعات صنعت گاز برای پاسخگویی به انتظارات و نیاز‌های داخلی ایجاد کند و با کالیبراسیون کنتور‌های گاز از تطابق اندازه گیری‌های انجام شده با استاندارد‌های جهانی اطمینان خاطر به دست آورد.

برچسب ها: شرکت گاز ، کنتور گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار