سازمان آنروا با اشاره به شرایط اسفناک در غزه، خواستار استقرار آتش‌بس فوری در این باریکه شد.

بیش از ۱۰ ماه توحش رژیم صهیونیستی در غزه باعث شده است فلسطینیان در اسفناک‌ترین شرایط انسانی در این باریکه به سر برند. نبود غذا و آب آشامیدنی سالم و در عین حال بمباران گسترده مناطق مسکونی و نبود پناهگاه، غیرنظامیان را در معرض بدترین بحران انسانی در قرن ۲۱ قرار داده است. 

به گزارش الجزیره، آژانس بین المللی امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا که وابسته به سازمان ملل است خواستار استقرار آتش بس در غزه به دلیل شرایط فاجعه آمیز در این باریکه شد. 

بر این اساس، آنروا در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: ما با تمام موانع موجود حداکثر تلاش خود را برای امدادرسانی به فلسطینیان انجام می‌دهیم. 

در ادامه این پیام آمده است: همکاران ما با کمک شرکایمان اقدام به توزیع غذا و دیگر کمک‌های امدادی میان خانواده‌های پناه گرفته در مدارسی که به تازگی هدف قرار گرفتند، کردند. 

این نهاد وابسته به سازمان ملل با اشاره به توحش بی حد و حصر دشمن صهیونیستی علیه فلسطینیان، خاطر نشان می‌کند: مدارس، پناهگاه ها، و مردمی که در آنجا زندگی می‌کنند به صورت روزانه با خطرات بسیار بزرگی مواجه هستند. غزه هم اینک نیازمند استقرار آتش بس است. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار