مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ را در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت:مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های نوین پلیسی، دریافتند یکی از قاچاقچیان مواد مخدر محل سکونت خود را به محل دپوی مواد مخدر تبدیل کرده است.

وی به شناسایی دقیق مخفیگاه متهم اشاره کرد و افزود: مأموران با تشکیل تیم عملیاتی و با هماهنگی قضائی به مخفیگاه متهم در شهر محمود آباد نمونه اعزام و در بازرسی از این مکان ۱۴ کیلو حشیش و ۶ کیلو تریاک به همراه دو دستگاه ترازوی دیجیتالی توزین مواد مخدر کشف و در این رابطه یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: قاچاقچی دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

اجرای طرح انصار برای مشمولان غایب بالای ۸ سال

معاونت وظیفه عمومی انتظامی استان قزوین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان بالای ۸ سال غیبت می‌توانند خدمت سربازی خود را در طرح انصار سپاه پاسداران به صورت پاره وقت سپری کنند.

مشمولان غایب با شرکت در طرح انصار از مزایای انعطاف در مدت حضور و انتخاب ساعت حضور در محل کار به صورت توافقی بهره مند می‌شوند.

ازدیگر مزایای این طرح عدم محدویت سقف کسر خدمت، انعطاف در مدت خدمت وظیفه عمومی (۱۴ الی ۲۱ ماه)، حذف ۲ ماه آموزش شبانه روزی، بخشش اضاف خدمت سنواتی و امکان خروج از کشور برای سفر‌های زیارتی عتبات عالیات وحج و به کارگیری مشمولان طرح، متناسب با تخصص، مهارت وتوانمندی افراد می‌باشد.

در این طرح از امتیازات کسر خدمت تاهل ۲ ماه، فرزند اول ۳ ماه، فرزند دوم ۴ ماه و فرزند سوم ۵ ماه، کسر خدمت بواسطه عضویت در بسیج در دوران قبل از ورود به غیبت، کسری سابقه ایثارگری والدین اعم از خدمت در جبهه یا جانبازی نیزمی توانند استفاده کنند.

این دسته از افراد در سپاه پاسداران شهرستان و استان محل سکونت بکارگیری می‌شوند و همچنین همزمان با انجام خدمت سربازی می‌توانند اشتغال به کار داشته و از بیمه برخوردارشوند.

در این اطلاعیه آمده است، متقاضیان طرح می‌بایست در صورت داشتن شرایط لازم برای ثبت نام به نزدیکترین رده‌های سپاه (پایگاه‌های بسیج، حوزه‌های مقاومت، سپاه استانی، شهرستانی ) مراجعه کنند.

بسته معیشتی که ۳۵۰ میلیون آب خورد

سرهنگ محمد علی فرهودی رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت: در پی ارجاع پرونده قضائی با موضوع برداشت غیرقانونی از حساب بانکی یکی از شهروندان قزوینی به پلیس فتا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با جرائم سایبری استان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان داشت با وارد شدن به لینک پیامکی که در خصوص دریافت بسته معیشتی دولت دریافت کرده، مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت شده است.

رئیس پلیس فتا استان قزوین با اشاره به اینکه با اقدام به موقع ماموران حسابی که وجه برداشتی به آن واریز شده بود مسدود و تمامی مبلغ پیش از جابه جائی یا خرید، به حساب شاکی عودت داده شد، بیان کرد: از هموطنان عزیز تقاضا می‌شود از وارد شدن به لینک‌های ناشناس یا دانلود برنامه از سایت‌های نامعتبر خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار