بیاتی گفت: وزیر پیشنهادی بهداشت در گذشته اظهارنظر‌های قابل تأملی در حوزه‌های سیاسی به ویژه عفاف و حجاب داشت که مورد انتقاد اعضا قرار گرفت.

ولی‌الله بیاتی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست صبح امروز (چهارشنبه، ۲۴ مرداد) این کمیسیون به منظور بررسی برنامه وزرای پیشنهادی پزشکیان تشکیل شد، گفت: نخستین مهمان جلسه امروز حجت الاسلام خطیب بود که به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات برای دومین بار در کمیسیون حضور یافت.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حجت الاسلام خطیب درباره موضوعاتی همچون تأمین امنیت کشور، نحوه عملکرد وزارتخانه در حوزه استعلامات و رویکرد‌ها پیرامون حمایت از جبهه مقاومت صحبت کرد که در نهایت کمیسیون با معرفی وی به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات موافقت داشت.

وی در ادامه به حضور غلامرضا نوری قزلجه وزیر پیشنهادی جهاد و کشاورزی در این کمیسیون اشاره و بیان کرد: سوابق تحصیلی وی با این حوزه مرتبط، در فضای کشاورزی رشد کرده و سوابق اجرایی او نیز مثبت بود از این رو نمایندگان نظر مثبتی نسبت به وی داشتند.

بیاتی در ادامه با اشاره به تصمیم وزیر پیشنهادی کشاورزی برای ایجاد تحول در این وزارتخانه اظهار کرد: صحبت‌های مفصلی پیرامون موضوعات مختلف کشاورزی، دامداری به ویژه نهاده‌های دامی شد و برنامه‌های عملیاتی وی در این خصوص مثبت ارزیابی شد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در پایان به آخرین مهمان جلسه صبح امروز این کمیسیون که محمدرضا ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود اشاره کرد و بیان کرد: سابقه سیاسی ظفرقندی آنچنان مورد نقد اعضای کمیسیون واقع شد که اقبال چندانی نسبت به عملکرد تخصصی وی نیز صورت نگرفت. وزیر پیشنهادی بهداشت در گذشته اظهارنظر‌های قابل تأملی در حوزه‌های سیاسی به ویژه عفاف و حجاب داشت که مورد انتقاد اعضا قرار گرفت چراکه معتقد بودند وزارت بهداشت یک وزارتخانه خدمات‌رسان است و نباید فردی سیاسی در مسند وزارت آن باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار