مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ضمن بازدید از منطقه ۱۳شهرداری تهران، با محمدهادی علی احمدی، شهردار این منطقه نیز دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، شهریار افندیزاده در دیدار با شهردار منطقه۱۳ بر توانمندسازی هرچه بیشتر مدیریت شهری به عنوان یک اصل در تداوم روند پیشرفت پایتخت تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ضمن رصد و بازدید از اقدام‌های انجام شده و تعدادی از طرح‌های ترافیکی منطقه ۱۳ گفت: اقدام‌های مناسبی از نظر ترافیکی در خصوص اصلاحات هندسی به خصوص در معابر اصلی در سطح منطقه انجام شده است که شاهد روان سازی ترافیک در معابر شریانی این منطقه به خصوص در یکی از معابر بزرگراهی شرق شهر تهران نسبت به گذشته می‌باشیم. 

شهریار افندیزاده افزود: با توجه به اهم برنامه‌ها و وظایف سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران که شامل: نوسازی بزرگرا‌ه‌های شهر تهران در زمینه تابلو‌های هدایت مسیر، خط‌کشی معابر، نصب گاردریل و نیوجرسی می‌باشد، اشاره کرد که با عنایت به لزوم تمرکز زدایی در بخش حمل و نقل و اجرای سیستم یکپارچه تصمیم گیری و در راستای تسهیل و تسریع در خدمات ترافیکی شهر تهران، تمامی فعالیت‌های مرتبط با بهسازی، نگهداری تجهیزات، تمامی معابر بزرگراهی به معاونت‌های حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران واگذار شده است و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران، با توجه به سیاست حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، حمایت لازم را در این رابطه انجام می‌دهد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران در بازدید از بوستان آموزش ترافیک منطقه ۱۳ گفت: این بوستان آموزشی که با هدف آموزش و فرهنگ‌سازی در راستای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و آموزش‌های ترافیکی راه اندازی شده است می‌تواند نقش مهمی را در روحیات و شرایط ذهنی کودکان ایفا نماید. این پارک ترافیکی دارای فضای ۳ هزار متر مربع بعنوان بوستان آموزش ترافیک در بوستان جنگلی سرخه حصار قراردارد. ایشان افزود: این بوستان شامل، مجموعه‌ای شبیه‌سازی شده از شبکه معابر شهری، میادین، پیاده روها، تقاطع‌ها، چراغ‌های فرماندهی، گذرگاه‌های عابر پیاده، تابلو‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی است.

افندیزاده تصریح کرد: این مجموعه جهت آموزش اصول راهنمایی و رانندگی، در فضایی شاد و متنوع برای کودکان و خانواده‌های آنها فراهم شده است. 

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران در پایان از برنامه‌های سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران در خصوص تجهیز پارک‌های ترافیک در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران خبر داد و گفت: به تناسب امکانات و مساحت بوستان‌های آموزش ترافیک مواردی از جمله افزایش تعداد دستگاه‌های سیمیلاتور (شبیه ساز سواری و موتور سیکلت)، تجهیز پارک‌ها به اسکوتر و ماشین شارژی، ساخت و بهینه سازی فضای مسقف (کلاس آموزشی، سالن آمفی تاتر، اتاق خلاقیت و بازی‌های مجازی مرتبط، انبار، سرویس بهداشتی و...) و رنگ آمیزی معابر، جداول و تعویض تابلو‌های راهنمایی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار