رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری ۴ فعال غیرمجاز ارزی در تهران با کشف ارز‌های خارجی خبر داد.

 سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به دستگیری فعالان غیرمجاز بازار ارز در محدوده خیابان شریعتی شدند.

وی گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه در مبارزه با اخلال گران بازار ارز مشخص شد افرادی بدون مجوز اقدام به نصب برچسب روی شیشه واحد صنفی با عنوان سکه و صراف کرده و با وجود اینکه قبلاً نیز توسط این پلیس در خصوص معاملات ارزی غیرمجاز دستگیر شده بود مجدداً اقدام به فعالیت غیرمجاز ارزی می‌کنند.

سرهنگ افشاری ادامه داد: عوامل پلیس امنیت اقتصادی ۴ نفر از فعالان غیرمجاز ارزی که اقدام به خرید و فروش غیرقانونی انواع ارز می‌کردند را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ افشاری افزود: در بازرسی از دفتر کار این افراد که فاقد هرگونه جواز کسب و تابلو بود، مقادیری انواع ارز شامل: مقدار ۳۰۰۰ دلار کانادا، ۱۰۰۰۰ لیر ترکیه، ۹۲۰۰ دلار و ۵۴۵۰ یورو کشف شد و تعداد زیادی اسناد و مدارک و مستندات مربوط به فعالیت غیرمجاز ارزی کشف و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار