سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق سابقه‌دار موتورسیکلت خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

 سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: با اعلام وقوع سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در حوزه کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در حین گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، سارق را در حالی که قصد به سرقت بردن موتورسیکلت یکی از شهروندان را داشت مشاهده نمودند که متهم با رویت ماموران قصد متواری شدن را داشت که با هوشیاری عوامل کلانتری زمین‌گیر و دستگیر شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با استعلام پلاک موتورسیکلت متهم مشخص گردید که سرقتی می‌باشد و آن را به تازگی سرقت نموده است. متهم ۲۰ ساله پس از انتقال به کلانتری، به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف نمود و تا کنون دو نفر از شکات وی شناسایی شده‌اند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم جهت کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

همچنین سرهنگ کیومرث حسنوند در پایان به شهروندان توصیه نمود: موتورسیکلت خود را در مکان‌هایی که دارای دوربین مداربسته می‌باشد پارک نموده تا از وقوع این دست سرقت‌ها جلوگیری نمایید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار