فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند قاچاق مسلح و کشف بیش از ۱۵۰ کیلو شیشه در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار محمدرضا اسحاقی  بیان داشت؛ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به سرنخ‌هایی از حمل محموله‌های سنگین مواد مخدر توسط اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته که قصد انتقال از شهرستان‌های جنوبی استان به مرکز کشور داشتند به دست آوردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود؛ تیم‌های عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باند مسلح را که با ۲ دستگاه خودرو سواری در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در محور‌های فرعی شهرستان‌های خاش و سراوان بودند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

سردار "اسحاقی" تصریح کرد: در عملیات منسجم ماموران پلیس با سوداگران مواد افیونی به صورت مسلحانه درگیر شدند که پس از آنکه قاچاقچیان خود را در محاصره پلیس دیدند و با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار داشتند که بر اثر اقدام تاکتیکی و آتش برتر پلیس، زمین گیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این عملیات ۲ سوداگر مرگ از اعضای یک باند دستگیر و ۲ دستگاه خودرو سواری متوقف شدند.

وی خاطر نشان کرد؛ ماموران پلیس از اعضای این باند و در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، ۱۵۳ کیلو و ۲۴۰ گرم شیشه، ۱۰۰ کیلوگرم تریاک و ۵۰ کیلوگرم حشیش جمعا ۳۰۳ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک و شیشه و یک قبضه سلاح کلت، دو تیغه خشاب و مهمات مربوطه را کشف و ضبط کردند.

 

برچسب ها: موادمخدر ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار