معاون وزیر صمت گفت: صادرات لوازم خانگی کشورمان در چهار ماهه ابتدایی امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۱۱ درصدی داشته است.

احمد اسدیان، معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با همراهی مهدی ضیغمی، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، محمود صلبی بازرس قضایی و مدیر کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور و محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت از بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی بازدید کردند.

در این بازدید احمد اسدیان، معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به توانمندی‌های تولیدات داخلی، بر پتانسیل ارزآوری صنعت لوازم خانگی تاکید کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور همچنین با تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی گفت: رشد کمیت و کیفیت تولیدات داخلی علاوه بر تامین بازار داخلی کشور، رونق صادرات و ارزآوری را به دنبال دارد.

اسدیان همچنین با اشاره به اهمیت تقویت صادرات غیرنفتی کشور، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی از جمله نمایشگاه لوازم خانگی را فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی‌های تولیدات داخلی عنوان کرد.

مهدی ضیغمی، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه صادرات غیرنفتی بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تقویت نمایشگاه‌های تخصصی در راستای رونق صادرات تاکید کرد.

محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزیر صمت نیز در این بازدید با اشاره به اهمیت تقویت تولیدات داخلی گفت: صادرات لوازم خانگی کشورمان در چهار ماهه ابتدایی امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۱۱ درصدی داشته است.

به گفته وی افزایش صادرات لوازم خانگی در کشورمان در چهار ماهه امسال نشان از تولید داخلی بیشتر، عمق بخشی بیشتر و کیفیت بالاتر تولیدات لوازم خانگی داخلی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
فکر نکنم کشوری با پول از شما چیزی بخره در عوض جنسهای بنجول بهتون بدن
آخرین اخبار