رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: عرضه بلیت پرواز‌های اربعین از امروز تقویت شده و به مرور توزیع بلیت‌های نجف افزایش خواهد یافت.

محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر عرضه بلیت پروازهای اربعین از امروز تقویت شده و ما شاهد ورود بیشتر شرکت های هواپیمایی به بحث فروش بلیت نجف و بغداد خواهیم بود، گفت: به هیچ عنوان شرکت های هواپیمایی حق فروش خارج از نرخ مصوب را در بازه های زمانی ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور ماه ندارند‌.

وی افزود: شرکت های هواپیمایی خارجی  در این مدت اقدام به فروش بلیت با نرخ های ۱۳ تا ۱۴ میلیون تومان کرده بودند. با توجه به آنکه آزادسازی نرخ بلیت انجام شده و دیگر سازمان هواپیمایی حق  ورود ندارد بنابراین در پروازهای خارجی هم با توجه به آزادسازی و قانون گذاری بنابراین حق کنترل و نظارت بر ایرلاین ها در این حوزه وجود ندارد.

او اظهار کرد: ۱۸ شرکت هواپیمایی داخلی و ۲ شرکت هواپیمایی خارجی برای بازه زمانی اربعین اقدام به عرضه بلیت های خود کرده اند و شرکت های هواپیمایی طبق مصوبه ستاد اربعین اقدام به عرضه بلیت با نرخ مصوب ۵ میلیون تومانی برای هر مسیر و ۶ میلیون تومانی برای مسیرهای شرق کشور از جمله مشهد، گلستان، یزد و سیستان و بلوچستان کرده اند.

وی تاکید کرد:  از ۱۳ مرداد روند فروش بلیت آغاز شده و از امروز هم روند فروش بلیت و عرضه صندلی توسط شرکت های هواپیمایی تقویت خواهد شد‌.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: اربعین ، بلیت پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار