رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات ساوه گفت: ۱۲ موکب این شهرستان در سه مسیر پیاده روی اربعین حسینی به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

مجید زنجانی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات ساوه  اظهار کرد: پنج موکب این شهرستان آزاد راه ساوه - همدان (آزادراه کربلا) یک موکب نیز در مرز مهران و ۶ موکب نیز در مسیر پیاده روی بین نجف اشرف و کربلای معلی فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: فعالیت عمده موکب ها از امروز آغاز شده و تا پایان بازگشت زائران از پیاده روی اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساوه هم در این ارتباط گفت: هیات های مذهبی و شورای مداحان ساوه، با همکاری دستگاه ها و نهادها برپایی پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی را تدارک دیده اند و این آیین صبح اربعین از امام زاده سید علی اصغر (ع) شروع و همزمان با نماز ظهر در امام زاده سید اسحاق (ع) به پایان می رسد.

حجت الاسلام حجت‌اله جعفری یادآور شد: برپایی ایستگاه های صلواتی و موکب های عزادرای در نقاط مختلف شهر به ویژه مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از دیگر برنامه های این شهرستان برای اربعین است.

وی همچنین از برنامه ریزی هیات رزمندگان اسلام ساوه برای برپایی پیاده روی حرم تا حرم همزمان با ۲۸ صفر خبرداد و افزود: این آیین نیز از امام زاده سید علی اصغر (ع) شروع و همزمان با نماز ظهر در امام زاده سید اسحاق (ع) به پایان می رسد.

موقعیت موکب های داخل شهرستان ساوه در اتوبان تهران - ساوه - همدان شامل کیلومتر هفت بعد از عوارضی مجتمع آسمان، عوارضی اتوبان ساوه همدان، شهر غرق آباد و یل آباد جنب عوارضی است.

صحن حضرت زهرا (س)، خیابان های حضرت رسول باب القبله، شارع امام سجاد روبروی ستاد بازسازی عتبات عالیات، در نجف اشرف و خیابان های محافظه قدیم (روبروی شرکت زین) و باب البغداد در کربلای معلی و عمودهای ۱۲۲۲ و ۸۰۹ در مسیر نجف - کربلا نیز موقعیت هفت موکب این شهرستان عراق است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.