مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از حذف بازرسی‌های فیزیکی اتوبوسرانی شهر قم خبر داد و گفت: همه مسائل مربوط به رفتار راننده و شرایط اتوبوس‌ها به صورت سیستماتیک ثبت می‌شود.

علی نیک،مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه هم‌اکنون حذف بازرسی‌های فیزیکی برای اتوبوس‌های شهری به نتیجه رسیده است، اظهار کرد: در سطح شهر دیگر بازرس فیزیکی وجود ندارد و تنها گشت‌هایی در بعضی قسمت‌های مورد نیاز حضور دارند.

وی افزود: در گذشته و در بعضی خطوط بازرس‌هایی بودند که تعرفه برای راننده مشخص می‌کردند، مشکل این کار دخیل بودن احساسات و کنترل نکردن راننده در مسیر بود، اما امروز با رصد در طول خط با دو مکان‌یاب اجازه از دست دادن یک دقیقه موقعیت اتوبوس نیز داده نمی‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه در حال حاضر به راحتی می‌توان بهترین عملکرد هر اتوبوس در هر خط را مشخص کرد، تصریح کرد: اطلاعات برای پنج سال ذخیره و حتی خرابی یک اتوبوس نیز به سرعت مشخص می‌شود.

نیک ادامه داد: تمام نرم‌افزار‌ها و سخت‌افزار‌ها توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهرداری انجام می‌شود و یک پیمان محرمانگی در پیوست همه قرارداد‌ها وجود دارد که زیر نظر این سازمان است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار