منابع خبری بامداد پنجشنبه از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر دادند.

از المنار، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه حی المشاع حد فاصل شهرک‌های المنصوری و مجدلزون واقع در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین اطراف شهرک بلده الکفور در شهر نبطیه واقع در جنوب را نیز بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، واحد توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز حومه شهرک علما الشعب و الضهیره را هدف قرار داد.

گفتنی است که با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
فقط می کشه و قتل عام می کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
برای خلاصی از شر این رژیم داعش مسلک هیچ راهی جز نابودی این رژیم وجود ندارد دنیا با وجود این رژیم خونخوار و تروریست روی آرامش نخواهد دید از خداوند بزرگ می خواهیم که چنان از روی زمین ریشه کن کند که مثل قوم فرعون یک نفر از آنها باقی نماند البته ما نباید مثل قوم بنی‌اسرائیل بشینیم و به موسی بگوییم تو برو با خدای خودت با کفار بجنگ و آنها را از بین ببر بعد ما بیاییم ، ما هم باید با این رژیم شرور مبارزه کنیم و با تمام توان با او بجنگیم تا امداد الهی به کمک مان بیاید.
آخرین اخبار