رئیس شورای اسلامی شهر تهران در اختتامیه جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی گفت: از روی آوردن همکاران به قرآن استقبال می‌کنیم.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در اختتامیه پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی که پیش از ظهر امروز به همت اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در ورزشگاه دوازده هزار نفری آزادی برگزار شد افزود: جمع شدن همکاران شهرداری در یک مجموعه خود کار ارزشمندی است و چه مقدار ارزشمندتر خواهد بود زمانی که به خاطر قرآن و حفظ قرآن جمع شده باشیم.

وی افزود: آنچه را که در حفظ قرآن، آموزش قرآن و هرکار دیگری نظیر این مسائل انجام می‌دهیم برای آن است که در انتها بتوانیم به قرآن عمل کنیم که قرآن کتاب عمل و اقدام اعتقادی ما است.

چمران در ادامه با تاکید به اینکه خوشا به حال آنان که با قرآن انس و الفتی صمیمانه دارند، گفت: این امر قطعا بر روحیه‌، روش کاری، میزان فعالیت، بازده اجتماعی و بهبود کیفیت روح و روان آن‌ها اثر خواهد گذاشت. بنابراین از اینکه همکاران به ویژه خانواده‌های آن‌ها و علی‌الخصوص جوانان برومند روی به قرآن آوردند، استقبال می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر قرآن سرلوحه زندگی ما باشد، قطعا زندگی ما هم در این دنیا و هم در آخرت، شرایط خوبی خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار