دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، روز خبرنگار را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، روز خبرنگار را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

هفدهم مردادماه یادآور روزی است که به یاد شهید «محمود صارمی» به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است. این روز یادآور تلاش‌های خبرنگارانی است که رسالت خطیر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی توام با امانت را بر عهده دارند و منعکس کننده حقایق و وقایع و چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه هستند.

بی شک امروز، در عصر ارتباطات و فعالیت بنگاه‌های خبری و تبادل فوری اطلاعات در فضای مجازی، رسالت و مسئولیت صاحبان قلم و رسانه در ارتقای افکار عمومی سنگین‌تر شده و قطعاً اصحاب رسانه با انعکاس به موقع اخبار مهم و همچنین وقایع امید آفرین، پویایی و افزایش آگاهی جامعه را به ارمغان می‌آورند.

اینجانب ضمن تقدیر و سپاس از زحمات صاحبان قلم و اندیشه، مجاهدان بی ادعا و اصحاب رسانه کشور، این روز را به این عزیزان تبریک عرض می‏‌کنم و از خداوند متعال، توفیق روز افزون و سربلندی آنان را مسألت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار