جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت که ماموریت‌های پلیس برای اربعین در یک قرارگاه اصلی و پنج قرارگاه فرعی و ۱۸ کمیته تخصصی انجام خواهد شد.

سردار محمد شرفی در رزمایش اربعین فراجا که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهدای انتظامی کشور را که مظلومانه در راه تامین نظم و امنیت کشور به شهادت رسیدند گرامی داشته و به آنان درود می‌فرستم.

وی افزود: یکی از سازمان‌هایی که به صورت فعال از مرز تا مرکز نقش فعالی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی دارد، فراجا است که در محور‌های پنج گانه آمادگی صددرصدی دارد تا به زائران اربعین خدمات ارائه دهد. محور اول تعیین نظم و امنیت زائران اربعین است که با اقدامات اطلاعاتی و اجرای طرح‌های ویژه این مهم انجام می‌شود.

شرفی از خدمت رسانی فراجا در اربعین با ۵ ماموریت اصلی خبر داد و گفت: این ماموریت‌ها در یک قرارگاه اصلی و پنج قرارگاه فرعی و ۱۸ کمیته تخصصی انجام خواهد شد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا تصریح کرد: وظیفه بعدی انتظامی، تسهیل گری در عبور و مرور است که با همکاری پلیس راهور و همکاری فرماندهان انتظامی استان‌ها این موضوع انجام خواهد شد. محور سوم خدمت رسانی فراجا در حوزه گذرنامه و خدمات پلیس گذرنامه است که پلیس چه در حوزه چاپ گذرنامه و چه احراز هویت و عبور از گیت این پلیس اقدامات مناسبی انجام داده است.

وی به وظیفه چهارم فراجا اشاره کرد و گفت: اقدامات دیپلماتیک بین ایران و عراق برای برطرف کردن مشکلات، اقدام بعدی فراجا برای برگزاری هرچه بهتر مراسم است. در نهایت هماهنگی بین دستگاه‌های ستادی و اجرای وظیفه آخر فراجا در ماموریت اربعین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار