مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق بوشهر گفت: افزایش گرما و رشد مصرف برق مشترکین باعث فشار بر شبکه شده است که ۵۵ تیم مجرب اتفاقات شبانه‌روزی برای جلوگیری از خاموشی در نقاط مختلف این استان فعال هستند.

حشمتی گفت: سه هفته احیر شدت گرما در استان بوشهر افزایش یافته است و اوج مصرف برق با افزایش ۱۱ درصدی نسبت‌به سال قبل از ۲۵۰۰ مگاوات عبور کرد.

وی افزود: این مصرف بالا فشار مضاعفی به تجهیزات و تاسیسات برق استان بوشهر وارد کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر یادآور شد: برای جلوگیری از خاموشی برق کارکنان برق استان بوشهر در بخش تولید، خط انتقال و توزیع شبانه روزی در حال فعالیت و آمادگی هستند.

حشمتی ادامه داد: تاسیسات و تجهیزات برق استان بوشهر به سبب افزایش شرجی و رطوبت هوا دو برابر دیگر نقاط کشور فرسوده می‌شوند.

وی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر همه تجهیزات برق استان به‌روزرسانی شده و شبکه‌های برق‌رسانی در اوج آمادگی قرار دارند.

این مقام مسوول گفت: ۷۰ درصد مصرف برق استان در بخش سرمایشی است که با افزایش دما برای جلوگیری از خاموشی مدیریت مصرف مشترکین ضروری است.

حشمتی افزود: از ۲۵۰۰ مگاوات مصرف استان بوشهر ۲۰۰۰ مگاوات آن مربوط به بخش سرمایشی است.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد مشترکان برق استان بوشهر در بخش خانگی هستند، اضافه کرد: با کاهش فعالیت اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در هر ساعت ۱۰۰ مگاوات مصرف برق کاهش یافته و صرفه‌جویی می‌شود.

برچسب ها: مصرف برق ، شرکت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.