مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق بوشهر با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی پیک مصرف برق در استان گفت: پیک مصرف برق در استان بوشهر از ۲ هزار و ۳۳۱ مگاوات عبور کرد.

حشمتی گفت: افزایش مصرف برق در کشور بالاتر از حد نصاب و بیشتر از میانگین بلند مدت ثبت شده به‌گونه‌ای که دمای هوا در کشور 1.5 درجه نسبت به دوره بلند مدت افزایش یافته و در این راستا مصرف برق در تأسیسات سرمایشی بیشتر شده است.

وی با اشاره به مصرف برق در کشور با شیب تند نسبت به سال قبل گفت: در کشور مصرف برق از 76 هزار مگاوات عبور کرد و برای سومین بار رکود مصرف در سال جاری نسبت به سال گذشته شکسته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به افزایش مصرف برق در استان بوشهر خاطرنشان کرد: عبور پیک بار مصرف برق در استان بوشهر 2 هزار و 331 مگاوات ثبت شد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته 10 درصد مصرف برق افزایش یافته است.

حشمتی با بیان اینکه روز گذشته 2 درصد مصرف برق نسبت به روز ماقبل آن در استان بوشهر افزایش یافته است تصریح کرد: در هفته جاری پیش‌بینی افزایش شدید دمای هوا و مصرف برق می‌شود.

وی با تأکید بر همکاری همگان در مدیریت مصرف برق برای جلوگیری از مشکلات و بحران و برقراری تأمین برق مستمر و پایدار در استان بوشهر خاطرنشان کرد: کاهش ساعت کاری ادارات نقش مهمی در کاهش مصرف برق داشته است و در این راستا از دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تقاضا می‌شود پس از تعطیلی ادارات تأسیسات سرمایشی را خاموش کنند.

برچسب ها: مصرف برق ، شرکت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.